08 decembrie, 2011

Citate Daca as ramane -Gayle Forman

"Daca raman. Daca traiesc. Depinde de mine."

"Mia, Mia, Mia, a spus el mangaindu-mi suvitele care evadasera de sub peruca. Pe tine te plac. Evident ca te-ai imbracat mai sexy si, stii tu, esti blonda, ceea ce e altfel. Dar tu cea din seara asta esti aceeasi tu de care eram indragostit ieri, aceeasi tu de care voi fi indragostit maine."

"Oamenii cred doar ceea ce vor sa creada, spunea ea."

"Un somn fara vise. Ii auzisem pe oameni vorbind despre un somn de moarte. Asa s-ar simti mortii?Cea mai placuta, calda, grea si fara sfarsit atipeala? Daca este asa nu m-ar deranja. Daca asa este moartea, nu m-ar deranja absolut deloc."

"Uneori, in viata, faci alegeri, iar alteori le face viata pentru tine. Intelegi?"

"Pierderea mea o va durea- va fi genul ala de suferinta pe care nu o va simti pe deplin de la inceput, insa, cand o va constintiza, ii va taia respiratia."


"Se opreste. Se apleaca spre mine, astfel incat suvitele ei imi gadila fata. Ma saruta pe frunte.
-Inca mai ai o familie, sopteste ea."

"Daca ramai, voi face tot ce vrei. Voi renunta la trupa, voi merge cu tine la New York. Dar, daca vrei sa plec, voi face si asta. Vorbeam cu Liz si ea mi-a spus ca, poate, sa revii la vechea ta viata ar fi prea dureros, ca poate ar fi mai simplu sa renunti la noi. Asta ar fi cumplit, dar as accepta. As putea sa te pierd in felul acela daca nu te-as pierde azi.Te-as lasa sa pleci. Daca ramai"


Un comentariu:

Alexandra Ioana spunea...

vaiii:X,geniale citate:X,trebuie sa pun si eu mana pe carte neaparat,dar,cand mai scap la bani,imi place mult imaginea de alaturi:x