13 iulie, 2012

Surviving it # 2

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6vi4zKMxV1rrbpw4o1_400.jpgStiati ca la fiecare 3.8 secunde unei persoane ii este furata identitatea?  Sau ca anual in jur de 10 milioane de persoane sunt victimele acestui fenomen? Dar faptul ca cele mai predispuse sunt persoanele cu varsta cuprinsa intre 18 si 27 de ani?

Mdaa...nici eu.  Acum nici mai mult nici mai putin de 5 minute am aflat minunata veste ca o persoana are un facebook plin cu pozele mele. Iar aceasta informatie a venit la nici mai mult nici mai putin de saptamana diferenta fata de cealalta intamplare de acest gen. Oare e aceeasi persoana? Incep sa ma satur de oamenii de genul asta si sincer..nu pot sa pricep..de ce? De ce ai face asta? De ce te-ai folosi de pozele cuiva?
Si macar daca mi-ar placea facebook-ul! Intru rar pe el si nici atunci nu sunt cuprinsa de o pasiune arzatoare.Ehh..am mai efectuat si eu niste "virtual stalking"..Toti am facut asta : tipul de care ne placea, prietena lui urata care nu se ridica la nivelul lui, pozele pe care si le-a facut cine stie ce cunostiinta in vacanta in timp ce tu stateai si te stafideai in casa la 40 de grade Celsius, plistiseala. Toate sunt motive sa stai cu orele sa bantui profilele cunoscutilor-necunoscutilor, dar de ce Dumnezeu te-ai apuca sa iti faci profil cu pozele lor? Mie mi se pare atat de stupid. Sau na..daca eram un fotomodel, cea mai mare minune a lumii de la bacterii incoace, dar nu este cazul. Ma gandeam..da uite sunt atat de mirobolanta incat nu s-a putut abtine, e de inteles. Nici de certat nu ma cert cu nimeni, fiindca sunt stupid de pasnica...

Asa ca raman cu aceeasi intrebare, pe care o am acum de 15 minute. De ceeeeee????
P.s. mi-am gasit motivul care sa ma tina treaza noaptea. Oh joy!
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m72s8mj5YR1rtrg6to1_500.jpg

4 comentarii:

Anonim spunea...

O intrebare cu raspuns anonim pentru mine. Nici eu nu inteleg de ce, insa eu zic ca ar fi mai bine sa dormi seara asta! :))

Iulya Elena spunea...

Mda...nu cred ca e cazul sa ai insomnii pentru niste persoane fara viitor care nu am nimic mai bun de facut, atata timp cat tu ai...:)

Anonim spunea...

Cel mai bine e sa nu dai atentie celor care fac asta, si isi vor da seama ca nu te afecteaza cu nimic. Sau iti poti priva profilul!

Anonim spunea...

Si tu, in loc sa te simti un star "Ehee! Toata lumea vrea sa fie ca mine", iti pui intrebari cu "De ce?" :))
Nu, nu stiam informatiile acestea dar este bine de stiut :)