20 decembrie, 2012

Concurs " Sfarsitul lumii "



Heeeei voi ! >:D< Din moment ce suntem in ajun de apocalipsa ( pot sa-i spun asa?:)) ), m-am hotarat sa dau startul unui concurs pe aceasta tema. Premiul va fi format din carti distopice in format e-book. Concursul va dura o saptamana si..daca nu murim va veti primi cartile. 

Lasati un comentariu la aceasta postare cu adresa de mail si raspunsul la intrebarea : " Cum ati da voi gata o apocalipsa cu zombi?" Puteti sa-mi spuneti orice: de la felul in care ati supravietui la ceea ce credeti voi ca ar fi antidotul minune ce ar rezolva totul. 
Premiile vor fi impartite astfel : 
 
Premiul I : Seria Benny Imura - Jonathan Maberry 



 Premiul II : Seria The Forest of Hands and Teeth - Carrie Ryan 


Premiul III: Monument 14  - Emmy Laybourne


Premiul I va fi oferit persoanei cu cel mai interesant raspuns, iar premiile II si III vor fi acordate prin tragere la sorti. Bafta! >:D<




 

10 comentarii:

mm spunea...

Cum ati da voi gata o apocalipsa cu zombi?
Eu una in prima faza m-as ascunde sub pat sau ceva de genu, as incerca sa ma izolez si sa ma salvez pana mi-as face un plan de bataie. Apoi cred ca m-as duce si m-as preface zombbi, alaturandu-ma grupului si aflandu-i secretele, ca apoi sa le arat adevarata mea fata si sa le omor regele, iar ei sa ma incoronez drept Regina Zombie. In cel mai rau caz, rezultatul final ar fii moartea mea, m-as duce in cuibul lor si l-as arunca in aer, salvand omenirea.
Da, imaginatia mea bate campul, iar daca raspunsul meu e mult prea aerian imi cer scuze, dar cred ca asa as actiona si in viata reala, daca aceasta catastofa s-ar intampla.

mm spunea...

Am uitat sa imi scriu adresa de e-mail: meme_creatza@yahoo.com
Sper sa nu fii o problema ca o las acum.

TheoRyaMarya spunea...

Apocalipsa cu zombi...nu m-am gandit la asta - ma gandisem la cutremure, uragane si vulcani erupand dar si zombi merg!
In primul rand as cauta un buncar sa-mi indes acolo familia, pisica, cartile si laptop-ul :) Apoi m-as inarma cu mitraliere si cu pistoale si chestii din astea...dar nu ma ajuta nu? Aia deja sunt morti. Ok, primul lucru pe care l-as face ar fi sa caut pe net cum se omoara zombi, as nota toate modurile (sau le-as scoate la imprimanta :)) ) si le-as incerca pe toate, daca nu merg, sar pe ei sa le tai capul (Sigur, am alunecat ieri pe scari si am daramat un tip solid si acum ma cred Rambo :)) )
Sau daca nu...il sun pe Chuck Norris trebuie sa stie el ce e de facut :))
S-au as putea sa ma camuflez si sa omor comandantul zombi ca sa pot eu sa-i dirijez cum vreau si sa am armata mea proprie! Nu s-ar mai lua nimeni de mine ca sunt mica de inaltime :))
S-au as vorbi cu Obama sa arunce cu bombe nucleare in cimitire.

Adresa de email: teodora.nistor@yahoo.com

Am si eu o intrebare, pachetul 1 e mai horror decat 2? Ca eu pe 2 l-as pandi daca ar fi :)) mi se pare cam infricosator 1

Ralwka spunea...

Daca ar fi o apocalipsa adusa de zombi,sau ceva de genul,as forma o armata puternica de oameni(condusa de mine).Am avea un plan de batalie foarte bun,cu care am invinge armata lor.In car contrar,daca am pierde,ne-am ascunde intr-o cladire strict secreta,intr-o locatie pe care numai armata mea o stie.

Ralwka spunea...

Era sa uit:ralysweet74@yahoo.com

Crina|| booktwist_ spunea...

e-mail: psihotic.pill@yahoo.com

Cum as scapa eu de zombie? Hm. Cu siguranta n-as incerca fizic pentru ca m-ar face praf cu numai un pumn zdravan:)). asa ca as incerca, alaturi de alte persoane pricepute sa cream un antidot care sa-i transforme inapoi sau macar sa-i omoare. Ar fi frumos sa fie o substanta sau un amestec care in contact cu trupul lor sa-i arda si ei sa se evapore. Ceva in gen cum patesc vampirii cu lumina soarelui. Si asa scapam si de cadavrele pe care n-am avea unde le pune;)). Si nici nu ne rupem oasele luptandu-ne cu ei. Cred c-ar functiona.

JustLaugh spunea...

Uuuuu…interesant concursul :)) …. Deși nu am băgat de seamă discuțiile despre sfârșitul pământului sa dovedit că în subconștientul meu vestea asta să fi avut un impact mai mare. Mi-am dat seama printr-un vis pe care l-am avut în seara aia și mda… a fost despre zombi, dar mai mult animale zombi :)) oricum visul mi s-a părut foarte real și înfricoșător deși nu am reținut așa multe detail doar ca luptam cu animale domestice zombi și dacă atingeai doar o picătură de sânge de-al lor deveneai și tu ca ele. Doar când i l-am povestit prietenei mele mi-am dat seama cât de ciudat e când îl spui cu voce tare. Oricum dacă ar fi o apocalipsa cu zombi probabil m-aș fi ascuns în dulap cu o persoana (mai bine decât singură)…mereu mi sa părut un loc sigur deși de cele mai multe ori ala e locul care e verificat prima data de ‘băieți răi’ în filme . Apoi m-aș asigura că este mult mai sigur înainte să ieșim din ascunzătoare și că avem măcar un obiect cu ce să ne apărăm în caz că ne apare un zombi în cale. Aș încerca să dau de mai mulți oameni care au supraviețui și de un adăpost și hrană . Nu aș încerca în niciun fel să mă lupt cu zombi pentru că ar fi o sinucidere curată așa că după găsirea a mai multor oameni am forma o comunitate unde putem să ne trăim viața cât de cât normal, bineînțeles cu un sistem de apărare și pregătire fizic, iar în timp să ne dezvoltăm si am începe să omorâm câți mai mulți zombi pentru ca oameni să prea din nou conducerea. Iar dacă asta nu ar da roade .Am muri cu toți. Nu m-aș baza pe un antidot pentru că nu mi se pare că ar exista ceva care să învie o ființa moartă în lumea reala. :)

JustLaugh spunea...

e-mail: izabella_izabella2@yahoo.com :D

Unknown spunea...

DIN pacate ebook-urile nu ma ajuta pe mine pentru ca nu am un ereder dar le urez succes participantilor

Unknown spunea...

app cum era gluma aia. Pe 21 circula pe facebook o poza cu un text gen: la multi ani celor cu nume de apocalipsa si apocalipsu