01 decembrie, 2012

Concurs

Pentru a va inscrie click AICI
Premiul : HEX - Chloe Neill

Elevă nouă.
Şcoală nouă.
Aceleaşi belele.
Lily Parker este o elevă nouă la Şcoala de Fete Sfânta Sofia, dar deja a aflat că magia este cel mai bun prieten pe care-l poate avea o fată... sau cel mai periculos duşman! De aceea, Lily trebuie să înveţe cum să-şi controleze noile capacităţi paranormale – şi asta pe lângă complicatele relaţii cu cei care conduc şcoala, cu simpaticul coleg Jason, care ascunde un mare secret de vârcolac, şi lupta pe care o duce alături de cea mai bună prietenă a ei, Scout, înfruntând palpitanta viaţă de noapte a oraşului Chicago – inclusiv pe misterioşii Secerători.
Dar, curând, Lily este invitată la o întâlnire secretă cu Sebastian – un tip hot, care se oferă s-o ajute să-şi stăpânească magia ce îi curge prin vine. Însă atenţie, el este un Secerător, iar Lily intră într-un joc periculos. Se pare că graniţa dintre bine şi rău nu este întotdeauna prea clară…

4 comentarii:

Only Books spunea...

Te invităm să participi la Postările de iarna! :)
http://www.love-for-books.blogspot.ro/2012/12/postarile-de-iarna.html

JustLaugh spunea...

am citit niste recenzi despre carte si nu a fost foarte apreciata:D...nu am citit nici primul volum:)

Alexandra Ioana spunea...

Ntz,am participat la acest concurs,dar n-am luat.o:)),sper totusi sa o achizitionez cat de curand posibil,am primul volum si pare interesanta.

Unknown spunea...

sincer, eu daca as fi participat as fi facut-o pentru ca eram curioasa, dar asa nu cred ca mi-as cumpara cartea pentru ca ideea nu prea ma atrage si nici coperta nu mi se pare cine-stie-ce.Pnetru mine coperta e foarte importanta. Sunt genul care judeca cartea si dupa coperta, dar nu numai