07 ianuarie, 2013

Interviu Jennifer E. Smith + Covers

http://d.gr-assets.com/books/1337187623l/10798416.jpg
Rezumat:


Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere
de Jennifer E. Smith
Cine şi-ar fi închipuit că patru minute ar putea schimba totul?
Pentru Hadley, ziua de azi ar trebui sa fie una dintre cele mai rele de până acum…
Tatăl ei se căsătoreştela Londracu o femeie pe care n-a văzut-o în viaţa ei, iar ea tocmai a pierdut avionul care o ducea la nuntă.
Hadley nu crede în destin sau soartă. Dar, blocată în aeroportul din New York, aşteptând să se îmbarce în următorul avion spre Londra, astăzi e şi ziua în care îl întâlneşte pe Oliver. E britanic. Şi e foarte drăguţ. Şi o va însoţi în noul ei zbor. La propriu şi la figurat.
Desfăşurată pe parcursul a douăzeci şi patru de ore, povestea lui Hadley şi a lui Oliver îţi va arăta că adevărata dragoste te găseşte atunci când te aştepţi mai puţin.


Interviu:


1.Ai un loc special in care scrii?
De obicei scriu acasa, in apartamentul meu; niciodata nu scriu destul de mult cand merg in cafenele sau biblioteci. Acasa, am un birou cu vedere la parc. Nu exista niciun alt loc in care as vrea sa scriu mai mult decat la biroul meu, cu soarele batand in geam si catelul meu stand la picioarele mele.

2.Stim ca inspiratia poate veni oricand, oriunde. Ai putea sa le spui fanilor tai cand si cum ti-a venit ideea pentru cartea ta?
Am zburat candva noaptea cu avionul de la Chicago la Dublin si am avut loc langa un barbat in varsta foarte dragut. Am vorbit foarte mult intregul drum, dar odata ce am aterizat am fost separate in linia pentru bagaje si niciodata nu am avut sansa de a-mi lua ramas bun. M-a marcat faptul ca poti ajunge sa cunosti o persoana atat de bine, chiar daca nu ii cunosti nici macar numele si m-am gandit ca ar fi o idee interesanta pentru o poveste de dragoste.

3.Am auzit ca, uneori, scriitorii tind sa creeze personaje bazandu-se mai mult sau mai putin pe oameni reali. Te-ai inspirit din realitate?
Nu prea am facut asta. Toate personajele principale din cartea mea sunt 100% fictiune, chiar daca ocazional mai imprumuta o replica buna de la oameni pe care ii cunosc.

4.Sa spunem ca este sfarsitl lumii, din moment ce 21 decembrie este tot mai aproape ( ehhh e putin vechi interviul ). Ai posibilitatea de a salva doar 3 carti. Ce ai alege ?
Din fericire, scriu acest interviu pe 21 Decembrie si se pare ca am scapat. Totusi, daca ar fi cazul, as alege : The Great Gatsby, Where the Red Fern Grows si Harry Potter.

5.Cand ai realizat ca iti place sa scrii? Este o pasiune pe care ai avut-o de cand erai mica sau ceva ce ai dezvoltat in timp?
    Da, mi-am dorit intotdeauna sa scriu, inca de cand aveam 10 ani. Ma simt cu adevarat norocoasa sa pot face asta, acum.  

6.Din moment ce multi dintre noi isi doresc sa scrie propria lor carte intr-o zi, ce fel de sfat le-ai putea da?
Cel mai bun lucru pe care il poti face este sa citesti si sa scrii o gramada. Suna simplu, dar este adevarat.
    
7.Iti doresti sa pastrezi jobul de scriitoare toata viata? Daca ai putea sa dai timpul inapoi, ai schimba ceva in viata ta? Ai alege un alt job?
De fapt, pe langa scriitor, mai am si un job de editor, asa ca am invatat multe din acestea doua. Sunt o scriitoare mult mai buna fiindca sunt si editor si invers. Ma simt destul de norocoasa fiindca sunt capabila sa am aceste doua joburi.

8.Daca ai putea alege o persoana ( cineva faimos, cineva drag etc.) sa iti citeasca “ Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere” pentru a-ti spune parerea sa sincera, pe cine ai alege?
Oh wow. Aceasta este o intrebare complicata. Unul din scriitorii pe care ii admir cel mai mult este John Green si el a avut o parere chiar buna despre cartea mea, ceea ce a fost, oarecum, un vis devenit realitate. Dar, in afara de el, probabil…J.K. Rowling?

9.Aceasta este ultima intrebare, asa ca va fi ceva dragut si..”delicios”. Daca ai putea sa iti transformi cartea in ceva comestibil, ce ai alege?
Este prima data cand sunt intrebata asa ceva! Umm..presupun ca as avege ceva dulce. Poate una din bomboanele acelea in forma de inima pe care le mananci de Ziua Indragostitilor!


Covers :
Wow! Cate suuunt!!! 




Un comentariu:

IRLover spunea...

Autoarea a avut niste raspunsuri dragute, iar de intrebari.....nu mai zic ! :D