04 februarie, 2013

Campania "Blind Date cu o carte"!

Waaa!!! Am fost foaarte incantata sa vad ca aceasta Campanie se desfasoara si la noi in tara! Nu-i o veste minunata? Sper ca va avea succes ! Campania a fost demarata de Adevarul si mai jos aveti mai multe detalii.
 
Librariile Adevarul din România au lansat cu începutul acestei luni campania naţională “Blind date cu o carte” în care provoacă cititorii la o întâlnire surprinzătoare cu cărţile din librării.
În cadrul campaniei, librariile vor ambala căteva cărţi în foi cât mai colorate astfel încât cititorii să nu ştie numele adevărat al cărţilor. Pasul următor constă în redactarea unor mesaje sau texte haioase pe ambalajul colorat al cărţilor fără să dea nici un indiciu cititorilor asupra titlului sau al autorului.
Cei interesaţi, pot cumpăra o astfel de carte din toate Librăriile Adevărul din ţară. Accentul în această campanie se pune pe cumpărarea cărţilor doar bazându-se pe mesajele creative oferite de librari şi coperta colorată. Preţurile sunt accesibile (10-30 de ron), iar cărţile pot reprezenta un cadou inedit pentru iubita sau iubitul tău de Ziua Îndrăgostiţilor.
Scopul acestei campanii este de a încuraja cititorii să descopere plăcerea lecturii printr-o manieră inovatoare. Surpriza e uimitoare şi te face să zâmbeşti!

3 comentarii:

Ralu spunea...

Felicitări, Adevărul, pentru această inițiativă superbă. ♥ Îmi pare rău că nu am în oraș un sediu al librăriei, altfel mi-aș lua cu siguranță o carte.

TheoRyaMarya spunea...

Nici eu nu am in oras un sediu Adevarul, nu din cate stiu, dar mi se pare o idee excelenta! Ar fi chiar interesant sa vad ce iese, mai ales ca (desi nu e bine, stiu :) ) eu aleg cartile in principal dupa cum arata si, normal dupa titluri:)) ceea ce o sa lipseasca aici, chiar mi-ar placea sa vad ce aleg

Alexandra spunea...

Nici la mine, orasul meu e aproape invizibil pe harta, dar daca voi da vreodata peste un magazin imi voi cumpara ceva. :)) Si eu de obicei tot dupa coperta si titlu ma orientez!