06 martie, 2013

Recenzie Cheia - Simon Toyne ( vALLuntar 1 )

http://www.all.ro/assets/books/2012/10/24/tn1_toyne_-_cheia_final_2012.jpg


              “Cheia” de Simon Toyne este continuarea cartii “Sanctus” si pot spune wow, este o carte uimitoare. Dintotdeauna am fost o fana a genului acesta de carti, pline de actiune de secrete, iar Dan Brown a fost mereu unul din scriitorii mei preferati. Simon Toyne reuseste sa imi aminteasca de el si sa aduca totusi ceva nou cartilor lui, ceva ce te face sa nu te dezlipesti de ele de la prima pana la ultima pagina.
            “Cheia” continua povestea din volumul precedent, ne intalnim cu personaje vechi, dar facem cunostiinta si cu unele noi, iar autorul ne lasa cu greu momente in care sa respiram, sa facem o pauza, intreaga carte fiind un mozaic de actiune, secrete, pericol care nu pot insemna decat un singur lucru…inca o noapte nedormita pentru mine.
            Personajele sunt conturate extreme de realist, sunt foarte complexe si, de multe ori, felul in care actioneaza si tot ceea ce se intampla este neasteptat, scriitorul reusind sa ne lase uimiti. Pana la urma…asa ar trebui sa fie o carte excelenta: scrisa bine, fara momente plictisitoare, fara niciun cliseu, fiindca doar atunci iti va ramane in minte cu mult timp dupa ce ai terminat-o.
            Cartea prezinta continuarea povestii lui Liz, care se trezeste intr-un pat de spital, dupa explozia din munte, cand ea, Gabriel si alti calugari au fost raniti. Liz stie ca a fost in Citadela, dar nu isi mai poate aminti ce era Sacrementul, ce s-a intamplat, cum a ajuns in acel spital. Pericolul o urmareste la tot pasul si nimic nu pare sa fie sigur. Niciun personaj nu are viitorul garantat, fie el bun sau rau, iar scriitorul are “groaznicul” talent de a ne tine cu sufletul la gura si a ne chinui fiindca efectiv nu prea stii la ce sa te astepti.
            Daca va doriti o carte scrisa superb, plina de actiune, o carte care sa nu va lase sa dormiti noaptea, atunci va recomand cu drag “Cheia” 

Acest articol face parte din campania vALLuntar, initiata de Editura All in colaborare cu Romsilva.
Fiecare comentariu conteaza! Haideti sa plantam cativa copacei, ma ajutati?:D




18 comentarii:

Mihaela spunea...

Acum chiar imi pare rau ca nu am vazut aceasta carte pe site ca sa o comand in cadrul campaniei. Nu ai pus link cate carte pe site All, eu zic ca ar trebui sa faci acest lucru.

Unknown spunea...

Draguta recenzia! Si eu imi doresc de ceva timp sa citesc cartea! Spor la plantat copacei!

Bianca Roxana spunea...

Pare tar einteresanta cartea. Foarte reusita recenzia! Spor la plantat!

Ştefana Cristina Czeller spunea...

E o adevarata moda asta a ciclurilor literare. E foarte greu insa ca urmarea sa fie pe masura primei parti. Pentru cine reuseste, jos palaria!

meduza spunea...

Sunt semi-ecologista, dar daca tot ce trebuie sa fac, pentru a planta copacei este sa las un comentariu, pai o fac cu draga inima :) Am auzit si eu despre aceasta carte, si am oscilat intre Chesia si Sanctus, fara sa am habar ca sunt conectate :)) In final am ales Sanctus. :D Oricum, imi palce recenzia, se pare ca este o carte foarte buna :)

meduza spunea...

Cheia*. Emotiile :))

Leontina spunea...

Am auzit multe lucruri bune despre cartea asta, ca și despre Sanctus de altfel, și chiar sper să fac și eu rost de ea la un moment dat :)

Elena spunea...

Desi imi doresc sa dorm linistita noaptea :), cartea aceasta pare foarte interesanta. Sper sa-mi fac timp si pentru ea.

Pishky spunea...

solicitata a mai fost si cartea asta ..:) datare faină îi !

Ştefana Alexandra spunea...

Eu nu am citit Sanctus. Foarte trist. volumul doi pare interesant, dacă şi volumul unu e aşa, le adaug pe lista mea de cumpărat de la edituar ALL pe lângă alte zeci de cărţi.

Krisz spunea...

Foarte frumoasa coperta, misterioasa si bine realizata. Acest scriitor imi aminteste de Dan Brown. Spor la plantat copacei!

Mishu Mish spunea...

Nu am citit nici Sanctus inca, dar am de gand. Cartea pare geniala

Unknown spunea...

Interesanta descrierea. Cred ca ii voi da o sansa. Chiar m-ai facut curios!

IRLover spunea...

Ma bate gandul de ceva vreme sa ma apuc de ea, cine stie, acum cu recenzia ta, poate fac rost si eu de ea.Recenzia ti-a iesit foarte bine, daca nu stiai asta ! :D

Unknown spunea...

pana acum nu m-a atras cartea s-ar putea totusi sa ii dau o sansa

Unknown spunea...

Draguta carte, poate o voi citi si eu candva. :)

Daniela spunea...

Imi place recenzia. Cartea pare foarte interesanta, nu stiam ca face parte dintr-o serie. :D

Anonim spunea...

Ma gandeam si eu sa citesc seria asta, mi-a atras atentia de cand a aparut.
Spor la copacei :)