07 august, 2013

Big Time Offtopic !

Hey guys!  Am fost absenta pentru circa 4 luni. Bacul, examenul si toate cele nu mi-au mai lasat timp de nimic. Abia asteptam sa scap de stres sa pot sta degeaba, lenevind o zi intreaga. Desi pentru multi vacanta este spre final, pentru mine abia a inceput cu vreo doua saptamani in urma :)) Sunt fericita, bine dispusa, putin plictisita fiindca stau non-stop, dar macar totul s-a terminat cu bine. Am intrat la facultatea la care visez de cand eram mica si sunt cu un pas mai aproape de visul de a deveni doctor. God help me with that! Sunt curioasa daca imi mai urmareste cineva blogul, daca a mai ramas cineva prin zona. Sper ca totusi nu am fost uitata in totalitate. Speranta moare ultima :))
Anyway, va urez o zi cat mai placuta si cat se poate de racoroasa! ( Pe mine incepe sa ma enerveze toata caldura asta!)


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6372585/?claim=k33qa2r5t4h">Follow my blog with Bloglovin</a>

Un comentariu:

meduza spunea...

Bună :D Yes, new follower, or so :D Păi, felicitări pentru reușite și mult succes :D :*