14 august, 2015

Carti Nemira la -50% reducere *wishlist*

Maine este Sf Maria, iar pentru iubitorii de carti inseamna reduceri, reduceri, reduceri!
La nemira am vazut ca au 50% reducere, which is awesome pentru ca as vrea sa imi cumpar cateva carti si cu cat mai ieftine, cu atat mai bine si cu atat mai multe!

 

So a tiny wish list of mine:

1. Delirium de Lauren Oliver - Pret 14,95 lei
    Pandemonium de Lauren Oliver - Pret 17,95 lei
2. Lumea de gheata si foc de George R.R.Martin, Linda Antonsson, Elio M. Garcia - Pret 69,95 lei
    Momentan nu cred ca imi voi achizitiona aceasta carte, vreau sa imi termin colectia Got si mai am cateva  carti de luat siii au preturi in jur de 30 lei which is really nice.
3. Cei 100 de Kass Morgan - Pret 19,95 lei
    Adoooor serialul The 100
4. Stephen King goodies. Lots of them, preturi faine!
5. Lacrimile diavolului- Stefana Czeller - Pret 14,95 lei
    Geniala descrierea, pare o carte pe gustul meu!

   

Niciun comentariu: